marți, 2 octombrie 2012

Joc și sfârșit



Mă simt ca la final de drum.
Nu pot a merge mai departe.
Îmi spun să nu renunț acum,
Dar nu am cum...nu se mai poate...

Mă storc de ultima-mi putere,
Respir mai greu și mai puțin.
Mă descompune o durere
Și simt că nu o să-mi revin.

Nu imi e frică nici de moarte
Nici de o lume de apoi.
Mi-e frică de singurătate,
De ce-o fi dincolo de noi...

Aceste gânduri ale morții
Le simt acum de parcă-s vii.
Purtat vei fi în voia sorții
Și-ai să te duci, far' să mai vii.

Eu o privesc și-mi este milă..
Se stinge chiar sub ochii mei.
Și-mi spune: Să nu plângi, copilă!
Că toți intrăm în jocul ei...

2 comentarii:

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...