miercuri, 24 octombrie 2012

Viața ne desparte

Mă doare fără tine...
Mă doare lipsa ta.
Te vreau să fii cu mine,
Te vreau în lumea mea.

Dar timpul a trecut
Și tu te-ai dus departe.
Mă doare și-a durut
Că viața ne desparte.

Te caut cu privirea, 
Cu inima te simt.
Tu ți-ai găsit pieirea,
Dar eu tot mă mai mint.

Și unde ești tu oare?
De ce mi te-a luat?
Nu știe că mă doare?
Mă doare c-ai plecat...

Să ai grijă de tine, 
Să ai grijă de-ai tăi!
Nu știm ce va fi mâine, 
De vom fi buni sau răi...

Tu Cerul ni-l deschide,
La tine ne așteaptă
Și ochii mi-oi închide
În lumea cea nedreaptă.


Și nici nu știu cum trece timpul și nici nu știu unde-ai ajuns. Eu știu doar ca mi-e dor de tine și nu-mi explic de ce te-ai dus...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...