sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Tu ești eu

Din umbră, te-am privit mereu
Și pașii ți i-am învățat.
Eu am știut că-ți este greu...
Tu ai crezut că te-am uitat.

Nu te-am lăsat nici o secundă
Și nici n-am să te las vreodată.
Iar dacă fața îmi e udă, 
E de la lacrima ce-o poartă.

Eu nu am aripi, înger nu-s.
Însă te protejez pe tine
De-aici, de jos și-apoi de sus
Voi muta munți, să-ți fie bine.

Sunt lupi ce vor să se hrănească
Din trupul și din viața ta.
Dar ei n-au cum să te găsească 
Când eu fac umbră-n preajma ta.

Să știi că pentru tine-aș merge
Chiar și-n ținutul înghețat.
Că fericirea-ți mi-e o lege
De care nu voi fi uitat.

Și când vor vrea să te rănească,
M-oi pune eu deasupra ta. 
Nici n-or putea să te răpească,
C-am să te leg de viața mea.

Și-ți fac un jurământ cu sânge
Că te voi proteja mereu!
Voi frânge tot și mă voi frânge
Că pentru mine, TU, ești EU!

To you, my dear Sis... Cause no one can stand between us! Not even you...

4 comentarii:

  1. vasilepopa.vaslui@yahoo.com24 noiembrie 2013 la 01:29

    Nu... nici acum nu cred ca suny creatiile tale !!!! .... Sa nu uiti daca le publci cumva, undeva, indiferent unde si sub ce forma sa ma contactezi ca te voi ajuta .... Meriti din plin ! .. Esti un remarcabil talent !1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Departe de mine curajul de a le publica. Cel puțin în acest moment!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Vă invit să vă aruncați privirea și asupra altor rânduri din acest blog! O zi minunată vă doresc!

      Ștergere

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...