vineri, 12 septembrie 2014

...


Doar așteptări


Nuanțe reci s-au așternut
Și doare cum n-a mai durut.
Dar sper că ți-e mai bine.

Eu am crezut atât de mult,
Însă n-am vrut și n-am știut
Ce ești tu pentru mine.

Și ce-am avut, ce n-am avut,
Și de am vrut și de n-am vrut,
Aș fi-mpărțit cu tine.

Dar când de-odată am căzut
Și când prea tare a durut,
Tu ai uitat de mine.

Și de la tine aș fi vrut
Atât cât știu c-ai fi putut..
Măcar să-ntrebi de mine.

Și-mi pare rău că am crezut
Și-am așteptat poate prea mult
Un lucru ce nu vine.

Și nici de vreau nu pot s-ascult
Că-mi este greu și e prea mult.
Sunt oamenii cu tine.

M-am transformat în omul mut..
Că aș fi spus, dar n-am putut..
Ai fost parte din mine.

Și pierzi acum ce-i de pierdut
Devine totul doar trecut.
Te minți că va fi bine!

2 comentarii:

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...