miercuri, 27 august 2014

Dacă ar fi...

Dacă ar fi să-mi plâng iubirea
Aş face râu de suferinţă,
De patimă şi de dorinţă,
Că toate şi-au găsit pieirea.

Şi dac-ar fi să-mi scriu povestea,
Aş arde cartea şi cenuşa
Aş pune-o tocmai lângă uşa
Ce suferinţă ascundea.

Şi dacă ar fi să-mi vând speranţe,
Acum nu le-aş mai cumpăra.
Aş şti că mult nu ar dura,
Când eşti cuprins de alte braţe.

Dacă ar fi să-mi pun dorinţe
Şi realitate să devină,
Din teamă şi mai mult din vină,
Nu aş mai cere-n veci fiinţe.

Şi dacă ar fi să am eu cheia
Către trecut şi viitor,
De teamă aprigului dor,
Aş lasă cerul să mi-o ia.

Şi dacă m-aş lasă purtată
De-un singur gând, de-o amintire,
Aş fi un rând dintr-o iubire
Din cartea ce am fost odată.

Şi dacă ar fi să-mi pierd suflarea
Să uit şi cerul şi pământul,
La suflet mi-aş trimite gândul
Că numai lui îi cer iertarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...