luni, 13 ianuarie 2014

Nu știu cine

Eu nu știu cine-ți spune ție
Că-i ești suflare și destin,
Dar pentru visul ce-o să fie
Tu îmi ești unicul venin.

Și nu știu cui i-ai dăruit
Întregu-ți suflet și ființa...
Eu însă știu că am fugit
Când mult prea mare-a fost dorința

Eu nu știe cine te iubește
Și nici de poate a iubi
Mai mult decât mie-mi tânjește
Întregul trup a te simți.

Și nu știu cine-ți stă aproape.
Mă doare doar că nu sunt eu.
Dar e ceva ce ne desparte
Și ăsta e secretul tău.
 
Și nu știu cine-ți dăruiește
Puterea de-a fi fericit
Dar sper că totuși ea iubește
Măcar puțin din ce-am iubit.

Un lucru, singur, pot a-ți spune
Și-anume că te voi iubi
Și-acum și-apoi și-ntotdeauna
Cum nu-i niciuna ce va ști.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...