vineri, 3 ianuarie 2014

Îmi ești străin



Și timpul ți-a clădit destinul
Și buzele ți-a adunat
Și chiar de-ar vrea acum să urle,
Cumva, tristețea le-a sudat!

Iar ochii tăi scăldați de lacrimi
Ce-au plâns nebuni de-atâtea ori
Acum s-au stins fără să spună
Că sunt deschiși, însă tu mori.

Și pașii ce păreau că zboară,
Alene mângâie pământul.
Nu mai alergi spre orice vis,
Nu mai alergi nici doar cu gândul...

Și ți-a rămas o amintire
A unui -tu- ce-ai fost cândva
Și-aveai pe buze chiar și-un zâmbet
Dar te-ai uitat, pe undeva...

Îmi ești străin și la privire
Și-atunci când pare că-mi vorbești.
Spui lucruri multe, vrei să minți.
Însă eu știu că nu trăiești.


2 comentarii:

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...