miercuri, 6 noiembrie 2013

Din lacrimi

Din lacrimă tu te-ai născut,
Cu lacrimi ți-ai hrănit destinul.
Și ca-ntr-un vis ai apărut
Tu, cel ce ai gustat veninul...

În ochii tăi citesc durerea
Și lipsa unui ideal.
Tu ți-ai pierdut cumva puterea
Și știi că răul e real.

În jurul tău vezi doar fantome.
În oameni tu nu știi să crezi...
Sunt simple urme, poate forme
Și chiar și-așa, nu le mai vezi.



Și milă mi-e, mie, de tine,
Însă refuz să-ți spun ce simt.
Aș vrea să-ți spun că va fi bine,
Dar mi-e prea teamă c-am să mint...

Nu știu de ai avut vre-o vină,
Nu știu nici dacă ai greșit.
Nu-i nimeni care să îmi spună
De-ai fost sau de vei fi iubit.

Și o să curgă râu de lacrimi,
Și vei simți parfumul lor.
Te rog să-nveți că și prin patimi
Tu poți să fii învingător!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...