marți, 29 octombrie 2013

Fără regrete



Eu nu regret că te-am văzut
Și nu regret că te-am iubit.
Atât de tare mi-ai plăcut...
Atât de tare am greșit...

Dar nu regret nici o secundă
Din clipele în care, eu, 
Am to pierdut câte o rundă
Din jocul ce era prea greu.

Și nu regret că te-am purtat
În cuget, suflet și simțire.
Și știu că tu vei fi uitat,
Dar amintirea-i nemurire.

Nici nu regret c-am dăruit,
De la visare la ființă,
Eu nu regret că te-am iubit,
Nici c-am trăit într-o dorință.

De fapt eu nu regret ce-a fost.
Și ce n-a fost, eu nu regret.
Sunt vorbe multe, fără rost
Și nu am timp să mai aștept.

Dar poate tu vei regreta
Că n-ai iubit la fel ca mine.
Timpul nu stă. Și nu va sta.
Eu nu regret. Rămâi cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...