luni, 7 octombrie 2013

Nu am habar

Distanța mă-nspăimântă și timpul  mă omoară.
Iubirea asta-i cruntă și simt că mă doboară.
Nu mă-nțeleg nicicum, nu am habar ce vreau.
Aștept ceva să fie, aștept, aștept, mai stau...

Te-aș vrea să-mi fii aproape, în brațe să mă ții,
Dar tu nu ești aici și nici nu pari să vii.
Și dac-ai fi aici, te-aș vrea să fii departe.
Este ceva ciudat, ceva ce ne desparte...

Îmi spun că te iubesc, dar asta nu-i iubire!
Nici nu-nțeleg ce e; o fi o amăgire...
Că poate vreau ceva, ceva așa ca tine.
Dar tu ce ești de fapt și ce vrei de la mine?

Nu știu ce să îți spun...nu am habar ce vreau...
Erau povești cu prinți, erau povești... Erau...
Nu pot să-ți spun nimic. N-aș ști ce să iți spun!
Să-ți spun că te iubesc? Îți spun, dar la ce bun?

Nu am habar ce vreau, că dac-aș ști, aș căuta.
Un lucru cert este că vreau , că vreau și eu, că vreau ceva!
Cât despre tine, dragul meu, nu-i imposibil să iubești.
Însă iubirea asta-i crudă și nu-i prea greu ca să rănești.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...