luni, 21 octombrie 2013

Între cer și pământ

Între cer și pământ
Cu tine în gând,
Prin calm și prin vânt,
La urmă și-n rând.

În lumină și-n vis.
În noapte și-n zi,
În sufletu-nchis
Cu mine vei fi.

În nisip și în mare,
Cu tine-alergând,
Real sau doar pare,
Speranțe având.

Prin apă și foc, 
La rău și la bine, 
Aici, în alt loc,
Te am lângă mine.

Atunci și acum,
Ca ieri și ca azi,
Te-mpiedici  pe drum
Și-n suflet îmi cazi.

Nu știi sau nu crezi
Nu vii, nu ajungi, 
Nu vrei sau nu vezi
Ușor, mă distrugi.

Mai târziu sau curând,
Când râd sau când cânt,
Cu tine în gând,
Între cer și pământ.

2 comentarii:

  1. Ma regasesc si eu in versurile acestea, draga mea!
    Cand imi e mai greu, ca acum, mai revin aici si gasesc putina liniste evadand in Universul tau.Multumesc pentru cuvintele tale, ce dau putina pace sufletului meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc și te aștept aici, oricând! Promit să îți ofer o altă poveste, un alt gând, o altă cărare pe care să poți merge în lumea ideilor mele!

      Ștergere

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...