miercuri, 17 aprilie 2013

Mi-a mai rămas

Mi-a mai rămas doar o sclipire
A unui vis ce l-am avut,
Un vis cu umbre și iubire
Al clipelor ce au trecut. 

Mi-a mai rămas doar amintirea
Surâsului ce mă trezea,
Și-mi captiva cumva suflarea
Când îl simțeam în preajma mea. 

Mi-a mai rămas și trandafirul
Ce chiar de-i stins tot mai trăiește. 
Doar el îmi mai cunoaște dorul
Și chiar de-i mut, mereu vorbește. 

Mi-a mai rămas și o scrisoare
Pe care-am vrut să ți-o trimit, 
Însă iubirea asta moare
Chiar de mi-e teamă s-o admit. 

Mi-au mai rămas atât de multe
Și totuși nu mai am nimic. 
Că te-am pierdut numai pe tine
Dar nu mai pot să mă ridic.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...