joi, 11 aprilie 2013

113



Am buzele pecetluite și numai ochi-mi mai vorbesc.
Dar tu nu le-ntâlnești privirea și nu vei ști ce iți șoptesc..
Nu ești aici, ci ești departe  dar tot în suflet mi-ai rămas
Și să-ți fi spus că-mi ești iubirea, nu am avut și nici n-am glas…

Și fericirea ta mă doare și mă apasă cu putere;
Că nu sunt eu izvorul dânsei, de-aceea simt așa durere…
Nu am avut, nici n-am curajul să-ți spun ce simt și ce-mi doresc.
Suntem străini în drumul vieții, dar te-am iubit și te iubesc.

Și timpul mi-a promis uitarea și-un suflet ce-o să mai iubească,
Dar tot tu ai rămas în dânsul și lupt-acum să mai trăiască…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...