miercuri, 6 martie 2013

Ispita zeilor- Mrejele feminităţii


Dintre îngerii cu care
Te-am asemănat cândva,
Numai unul mai trăieşte
Şi-i ascuns în umbra ta.

Cielalţi când s-au stins se pare
Că s-au agăţat de-un nor.
Ţi-au dat ţie moştenire
Toată frumuseţea lor.

Tu, stăpână şi regină, 
M-ai lăsat să te iubesc.
M-ai făcut să-mi uit destinul;
Ai vrut doar să te hrănesc.

De la mine-ai luat iubirea
Şi doi ochi căprui, cuminţi.
Nu ţi-a fost o clipă teamă
Să mă farmeci, să mă minţi.

Milă-mi e de cei ce-n urma-mi
Vor dormi la pieptul tău, 
C-ai să-i storci de fericire
Şi-ai să-i schimbi, cumva, în rău.

Ai să fii mereu crăiasă!
De la alţii ai să iei
Şi-ai să te clădeşti pe tine:
O ispită pentru zei.

Un comentariu:

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...