luni, 28 decembrie 2015

Eu am pierdut

Eu am pierdut în jocul cu iubirea
Și anii mi-au adus doar lacrimi care
Mi-au tulburat de-atâtea ori privirea
În drumul lung spre pace și uitare.

Eu am pierdut și m-a durut o viață,
Chiar dacă am zâmbit în fața ta.
Sunt clipe care multe te învață,
Sunt clipe ce se pierd în urma mea.

Eu am pierdut și am crezut că poate
În alte zile și eu voi câștiga.
Sunt amintiri acum ce nu vor fi uitate.
Dar spre trecut eu nu voi alerga.

Eu am pierdut. Speranța e la tine!
Să știi să lupți, dar și să pierzi să știi...
Eu am pierdut. Tu să nu faci ca mine!
Alege-ți drumul tău. Pe-al meu să nu mai vii! 


4 comentarii:

  1. Bună dragă prietenă. Abia azi am dat de blogul tău şi deja îmi pare rău că n-am reuşit asta mai demult. M-ai lasat fără cuvinte, scrii impresionant. M-ai convins să te urmăresc de acum încolo. Şi eu scriu. Mi-ar face o deosebită plăcere dacă am păstra legătura. Am nevoie de sugestiile tale cu privire la:
    http://damaschinjamesrobert.blogspot.com/
    Este colţul meu de Rai, locul unde confesiunile cele mai intime ale sufletului meu prind contur. Îţi doresc o zi cât mai plăcută şi plină de voie bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună!Îți mulțumesc pentru apreciere!
      Nu am alte sugestii pentru tine în afara acesteia: Scrie! Oricând și oriunde, despre oricine și orice!
      O zi frumoasă și ție!

      Ștergere
  2. FRUMOASE CUVINTE,INTRADEVAR NU TREBUIE SA TRAIM DIN TRECUT!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie și totuși facem asta atât de des... Mulțumesc pentru comentariu!

      Ștergere

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...