sâmbătă, 26 ianuarie 2013

De-atâtea ori

De-atâtea ori ți-am spus să vii
Și tot de-atâtea ne-am certat.
Am vrut aproape, tu, să-mi fii.
De-atâtea ori te-am alungat...

De-atâtea ori ți-am plâns durerea
Și tot de-atâtea te-am rănit.
Însă doar tu-mi erai puterea.
De-atâtea ori ai suferit...

De-atâtea ori ți-am dat otravă
Și tot de-atâtea m-ai salvat.
Puteai să mă arunci în lavă.
De-atâtea ori tu m-ai păstrat. 

De-atâtea ori ți-am greșit ție
Și tot de-atâtea te-am mințit.
Nu ți-a fost teamă precum mie.
De-atâtea ori tu m-ai iubit.

De-atâtea ori tu m-ai iertat
Și tot de-atâtea ți-am greșit. 
Acum se pare c-ai plecat.
De-atâtea ori...Dar s-a sfârșit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...