marți, 4 decembrie 2012

Nu te urăsc, ci-ți mulțumesc!

Cum mă-nspăimânt-a ta privire
Și vocea ta cum mă doboară...
Nu-i nimeni, jur, din astă lume,
Ca tine nu-i! Nu mă-nfioară!

Și glasul tău ușor mă frânge,
Prezența ta-mi sârnește chinul
De parcă ești în al meu sânge
Și te comporți precum veninul.

Dar tu m-ai întărit pe mine!
Îți sunt datoare cu ce sunt!
Nu m-ai lăsat să-mi fie bine,
Ci dat mi-ai greul pe Pământ.

Nu te condam și nu-ți cer milă.
Nici îndurarea nu m-ajută!
Îți mulțumesc că din copilă
M-ai făcut om în lumea cruntă.

Și țin la tine ca la suflet!
Și sufletul ți-e prețios,
Când din al meu chiar amplu urlet,
Tu n-ai găsit nici un folos...

Ți-oi mulțumi cumva vreodată!
De-aș ști doar cum să-ți mulțumesc...
Și nu m-ar crede lumea toată
Că nu t-urăsc, ci te iubesc!


2 comentarii:

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...