marți, 11 decembrie 2012

Dac-ai ști



Dac-ai ști cum plânge Cerul
Și te-ai duce să-l alini,
Eu aș fi singur pe lume
Și-aș păși pe-un drum de spini.

Dac-ai ști cine-i durerea
Și de ce mi te-a adus,
N-ai mai  căuta răspunsuri,
Ci ai sta unde te-a pus.

Dac-ai ști ce simte omul
Cand e singur, singurel,
Tu te-ai duce după dânsul
Și-ai sta tocmai lângă el.

Dac-ai ști unde-i norocul
Și de ce nu te-a găsit,
Cerceta-ai lumea toată
Ca să fii tu fericit.

Dac-ai ști ce e iubirea
Și-ai simți ce simt și eu,
Ai lăsa și tot și toate
Și-ai sta lângă pieptul meu.


2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Dacă am reușit să fac acest lucru, atunci sunt extrem de fericită! Eminescu este poetul meu preferat! Mulțumesc!

      Ștergere

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...