vineri, 28 septembrie 2012

Detașare

Ți-am închinat poeme și chipu-ți l-am pictat
Și-am plâns gândind la tine, am plâns și-am așteptat.
Arunc acum  iar vualul, iluzia iubirii,
Nu mai lupt contra lumii, nu mai lupt contra firii.

M-oi reclădi pe mine c-am sărutat pământul
Cerându-te pe tine cu sufletul și gândul.
Renunț și la poeme, renunț din vina ta,
Ca să-ți aduc sfârșitul, să pieri din lumea mea...
Voi reuși cu timpul să-mi reclădesc amorul,
Voi reuși cu timpul să-mi redescopăr zborul.

Rămâi în amintire, rămâi doar în trecut
Cel ce-a pierdut deodată ce nici nu a avut.
M-oi detașa de tine și fi-vei tu străin,
Cel ce hrănit mi-ai viața cu lacrimi și suspin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...