marți, 29 martie 2016

Criminal

Sunt criminal în lumea mea
Și am ucis de-atâtea ori...
Să-ntorc trecutul aș mai vrea
Dar nu trăim de două ori.

Eu am ucis cu sânge rece
Atâtea vise și-amintiri
Și n-am crezut că timpul trece
Prin fața secilor priviri.

Și am ucis și sentimente...
Credințele eu le-am ucis. 
Nu poate-o lume să îndrepte
Tot ce-am ucis când am atins.

M-am transformat într-o secundă
Și am hrănit un monstru care
În întuneric se afundă
Și nu mai simte, nu-l mai doare.

Și am ucis chiar și speranța...
Și se zbătea, cerea-ndurare...
Doar într-o clipă i-am luat viața,
Mânat fiind de nepăsare.

Am ucis zâmbetele calde,
Când încă mai puteam zâmbi.
Și nu a mai rămas niciunde
Vreun gând c-aș mai putea iubi. 

Și am ucis fără să vreau,
Purtând cu mine lacrimi vii,
Când demonii mă copleșeau
Și mă-ngânau ai lor copii.

Un criminal plin de regrete,
Un criminal cu ochii goi, 
Un criminal ce-a vrut să ierte
Când crimele erau în toi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...