miercuri, 28 ianuarie 2015

Așa cum mai vedeam

Nici nu mai sunt ce-am fost cândva,
Nici visul nu mai e așa,
Așa cum îl visam.

Nici aripi nu mai am să zbor,
Nici lacrimi pentr-un dulce dor
Așa cum mai aveam.

Nici oamenii nu sunt ce-au fost
Nici zâmbetele nu au rost,
Așa cum chiar de credeam.

Nici timpul nu mai trece greu,
Nici soare nu mai e mereu
Așa cum îmi doream.

Nici nu mai e dreptatea bună,
Nici clipele nu se adună
Așa cum le-adunam.

Nici ochii nu-mi mai strălucesc,
Nici vorbele nu mai vorbesc
Așa cum le vorbeam.

Nici cerul nu mai e senin,
Nici chinul  nu mai este chin
Așa cum îl știam.

Nici nu mai e nimic în noi
Nici nu iubim cum iubeați voi
Așa cum mai credeam.

Nici nu mai știm unde-am ajuns
Nici nu știm ce-ar mai fi de spus
Așa cum mai spuneam.

Nici nu mai știm ce vrem acum,
Nici nu știm de-i drumul drum
Așa cum îl știam.

Și nici noi nu suntem ce-am fost,
Ci simple umbre fără rost
Așa cum mai vedeam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...