miercuri, 22 octombrie 2014

Ce se întâmplă dacă...?


Și dacă ochii nu-ți trăiesc
Și dacă inima îți plânge
Și amintirile-ți vorbesc,
Prezentul tău e scris cu sânge.

Și dacă mintea ți-e tăcută
Și dacă liniștea te cheamă
Și dacă lumea-ți pare mută
Atunci tu te hrănești cu teamă.

Și dacă nu îți pierzi suflarea
Și visele nu-ți sunt comori
Și de înveți ce e uitarea,
Cum vei mai învăța să zbori?

Și dacă tu refuzi iubirea
Și-ți pare totul în zadar
Și de nu-ți cauți fericirea 
Vor curge lacrimi iar și iar.

Și dacă cerul e departe
Și buzele-ți descriu tristețea
Și dacă viața nu-i o carte
Atunci, zi-mi tu, ce-i frumusețea?

Și dacă vrei să-ți răspund eu
La orice dacă vei avea,
Îți spun că eu nu sunt un zeu
Deși te iau sub mâna mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...