luni, 21 aprilie 2014

Clipe

    S-au transformat în amintiri. Frumoase amintiri... Treci prin locurile ce le-ai mângâiat cândva cu pașii tăi, fără să te gândești că va veni o zi când îți vei simți tălpile arse la atingerea lor și sufletul îngreunat de tristețe. Dacă ți-ar fi spus cineva că îți va fi dor de o bancă, de un drum uitat de lume, de un colț de stradă, te-ai fi gândit că nu știe ce spune, că te leagă de lucruri prea mici, neînsemnate. Acum, ai ajuns să le vezi ca parte din trecutul tău, din clipele ce au apus deja. Te uiți în gol și te vezi pe tine, proiecția ta, ești spectator la spectacolul amintirilor în care tu aveai rolul principal. 
     E adevărat! Ne dăm seama de importanța unor lucruri abia când le-am pierdut. Și am lăsat în urmă atât de multe... Am pășit spre înainte și nu ne-am mulțumit doar cu mersul, ci am alergat frenetici crezând că vom descoperi fericirea. Acum ne-am oprit pentru câteva clipe. Ne-am dat seama că am lăsat în urmă o parte din noi, poate chiar cea mai frumoasă parte... Îndrumați de ambiție, orgolii prea mari, credințe în ireal, iluzii crude, am ajuns nicăieri plecând de undeva. Și-am vrea să ne întoarcem, să prețuim totul ce era ascuns sub imaginea nimicului, dar e mult prea târziu. 
     Îmi e dor și recunosc asta. Nu în fața lumii, ci în fața mea, fiindcă eu sunt singura care știe ce a pierdut și singura care regretă acum. Îmi e dor de oamenii alături de care ziua se transforma în noapte în câteva clipe și drumurile nu erau vreodată prea lungi ci numai bune de luat la pas, de oamenii care îmi puneau mereu zâmbetul pe chip. Găsesc acum frânturi din ei în cei ce mă înconjoară fiindcă, fără să vreau, îi caut cu o obsesie lipsită de margini. I-am pierdut, pe unii iremediabil și odată cu plecarea lor, am pierdut o parte din mine. Mi-e dor de nopțile în care respiram aerul rece și nu fumul de țigară dintr-o cafenea, vedeam cerul și-mi puneam dorințe la stele căzătoare, povesteam și ne amuzam de la nimicuri. Mi-e dor... 
      Mă cuprinde un frumos sentiment când privesc în urmă și-mi mângâi sufletul cu amintirea clipelor ce nu mai sunt. Deși nu e chiar simplu de admis, în final, ne rămân doar amintiri.
     

2 comentarii:

  1. Ai scris un frumos elogiu dedicat clipelor frumoase... in absenta a ceea ce speram sa fim/sa avem, detalii marunte au devenit regretate repere responsabile de amintiri si fericire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este.. Ati reusit sa sintetizati foarte frumos cuvintele mele! Va multumesc!

      Ștergere

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...