miercuri, 4 iunie 2014

Refuzând abandonul

   Ți se pune în față un adevăr și o realiate de care care nici tu nu ești sigur. Ți se impune să crezi, dar nu ești supra saturat de aberațiile care ți se vând. Te zbați ca un sălbatic într-o cușcă ce se vrea a fi a modernului când în realitate e mai primitivă și mai ciudată ca un desen rupestru.
   Începi să îți pui întrebări. Cine ești și de ce te lași dominat? Unde vei ajunge și mai important, unde vrei să ajungi? Pentru moment, te lași intimidat de societatea asta care te așează într-un loc prea mic și prea neînsemnat pentru ceea ce ești și pentru ceea ce vrei tu să fii, dar îți este prea greu să evadezi când lanțurile sunt prea mari și prea grele, iar tu abia mai poți respira sub greutatea lor. Stai înconjurat de foi pe care sunt așternute idei ale unor oameni care oricum nu te cunosc și nu se preocupă de persoana ta. Dar ești nevoit să le citești gândurile și îți dau seama cumva cât de departe ești tu de ei.
   Îmi propun să rezist și să refuz abandonul, de parcă nici nu ar exista sau ar fi pur și simplu ceva mistic, ireal, greu de atins și de pus în practică.
   Pentru moment, nici nu mai știu de ce sunt în stare, ce vreau și ce voi fi. Mă lupt cu ceea ce este, gândindu-mă că într-o zi va fi ceva, ceva mai bun și care să merite efortul depus azi în speranța zilei de mâine, zilei în care voi reuși.

2 comentarii:

  1. Refuză abandonul, eşti la început de drum, urmează-ţi calea, ai încredere în tine şi vei reuşi. Toţi trebuie să reuşim mai devreme sau mai târziu. Un simplu sfat dacă-mi este permis....CAPUL SUS !!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este cel mai bun sfat! Încerc să îl urmez mereu, dar uneori mă lovesc de realitatea oamenilor cărora nu le pasă. Este greu, dar nu mi-am propus să renunț și nici să mă opresc din a crede că ceva special este scris pentru fiecare, iar nu trebuie decât să învăț, cu multă răbdare și încredere, să descifrez mesajul. Mulțumesc pentru suport!

      Ștergere

Străinul perfect

Tu ai fi fost străinul perfect. Nu te-aș fi iubit și nu aș fi sperat.. Eu nu aș fi știut să ai vreun defect. Străinul meu perfect...c...